HTML

Oszoljon a Parlament

Friss topikok

Linkblog

ÓRIÁSTÜNTETÉS ÁPRILIS 5.-ÉN!

2009.03.30. 16:39 civilkontrol

Kedves Támogatók,

Nem tudom, hogy a mi kezdeményezésünk hatására, vagy attól függetlenül történt-e, de jó hírt közölhetek: 

Hatalmas demonstrációt hirdettek a civilek április 5-re a Hősök terére, Fricz Tamás ezt lapunknak azzal indokolta: meg kell változtatni azt a bevett gyakorlatot, hogy az elit zárt szobákban dönti el, mi legyen az országgal. El kell felejteni a „megint a fejünk felett döntöttek”-féle kádéri attitűdöt, s véleményt kell alkotnia a társadalomnak is. Olyat – folytatja a politológus –, amelynek hatása van a folyamatokra is.

mno.hu/portal/626317

 

Innentől már csak egyetlen teendőnk van: 

MINDENKINEK JÖNNIE KELL!!!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valasztasokat.blog.hu/api/trackback/id/tr681035485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NYUGALOM 2009.03.30. 19:15:43

Ott leszek mert ott kell lenni.Hátrálni már ugyse tudok mert nincs hova.

NYUGALOM 2009.04.05. 21:44:37

Ott voltam! és nagyon büszke vagyok rá hogy ilyen nagy látszámban ott tudtunk lenni.
Folytatás 14.-én 12:00-kor a Kossuth téren.
Nem untuk meg!!

NYUGALOM 2009.04.10. 06:16:52

Tisztelt civilkontrol!

Kérem frissitjék az időpontot! 14.-én 12:00 Kossuth tér!
süti beállítások módosítása